غرفه سازی در نمایشگاههای آلمان و ترکیه

شرکت مرکور اکسپو دارای کارگاه ساخت غرفه و دفتر در تمامی کشورهای ذکر شده می‌باشد

غرفه شرکت رازی گلس در نمایشگاه شیشه استانبول 2018

طراحی و غرفه سازی در تمامی نمایشگاههای مهم و شهرهای آلمان

دفتر مرکزی شرکت مرکور اکسپو در شهر دویسبورگ آلمان و در نزدیکی مرکز نمایشگاهی شهر دوسلدورف واقع شده است.همچنین کارگاه غرفه سازی این شرکت به مرکز نمایشگاهی هانوفر نیز دسترسی آسانی دارد.نمایشگاههای آلمان از سال 1947 برگزار میشود و این امر باعث پیشرفت شرکت های کوچک آلمانی و تبدیل شده آنها به غول های بین المللی شده است.نمایشگاههای آلمان سالیانه 113 نمایشگاه مختلف و تخصصی بین المللی را برگزار میکند.این نمایشگاهها سالیانه 2 میلیون بازدید کننده ، 37000 شرکت کننده و 3.5 میلیون متر مربع غرفه سازی دارد.

 

نمایشگاه بسته بندی استانبول2018

طراحی و غرفه سازی در تمامی نمایشگاههای استانبول

نمایشگاههای اصلی ترکیه در شهر استانبول و در دو مرکز سی ان آر و تویاپ برگزار میشود.همچنین نمایشگاههایی مهم در شهرهای بورسا و ازمیر و آنکارا نیز برگزار میشود. شرکت مرکور اکسپو با دارا بودن دفتر و کارگاه ساخت در شهر استانبول به راحتی و با بهترین قیمت و کیفیت آماده ارئه خدمات به مشتریان محترم است.

 

نمایشگاه بسته بندی استانبول2018

تفاوت شرکت مرکور اکسپو با دیگر رقبا

همانطور که ذکر شد شرکت مرکور اکسپو با داشتن دفاتر و کارگاه ساخت غرفه در نزدیکی تمامی مراکز نمایشگاهی کشورهای آلمان و ترکیه دسترسی و اشراف خوبی به این مراکز دارد.این امر مزیت رقابتی شرکت در ارائه قیمت های مناسب به مشتریان محترم را افزایش داده است.کمتر شرکت غرفه ساز را میتوان دید که در تمامی کشورها کارگاه ساخ غرفه داشته باشد. اکثر شرکت ها کارهای خود در دیگر کشورها را به همکاران واگذار میکنند که این امر باعث افزایش قیمت میشود.

تفاوت دیگر ارائه خدمات به 5 زبان زنده دنیا از جمله زبان پارسی می‌باشد.شرکت شما از لحظه پیشنهاد طراحی غرفه تا لحظه اتمام و تحویل غرفه در نمایشگاه از خدمات مشاوره و پشتیبانی همکاران پارسی زبان ما بهره مند خواهد بود.این امر تاثیر بسزایی به خصوص هنگام طراحی غرفه خواهد داشت.معمولا با شرکت های خارجی هر چقدر هم طرفین به زبان انگلیسی اشراف داشته باشند باز هم باعث سوءتفاهم ها و در نتیجه اشتباهات در اجرای غرفه خواهد شد.

آخرین و مهم ترین وجه تمایز شرکت نمایشگاهی مرکور اکسپو با رقبا در شرایط ویژه این شرکت در پرداخت ها می‌باشد.به دلیل تحریم های بین المللی علیه کشور عزیزمان ایران شرایط برای ارسال پول از طریق بانک به اروپا مهیا نمی‌باشد. به همین دلیل شرکت مرکور اکسپو برای مشتریان محترم ایرانی شرط ویژه پرداخت نقدی در محل غرفه را فراهم کرده است. بدین ترتیب که مشتریان دو روز قبل از شروع نمایشگاه و پس از بازدید از غرفه در حال ساخت نصف مبلغ غرفه را پرداخت و پس از تحویل گرفتن کامل غرفه پرداخت کامل را انجام خواهند داد.

error: Content is protected !!